Time-out in Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Jacques en Marlene Kooi - WaarBenJij.nu Time-out in Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Jacques en Marlene Kooi - WaarBenJij.nu

Time-out in Porto

Blijf op de hoogte en volg Jacques en Marlene

24 September 2012 | Portugal, Porto

Vervolg van het verslag.

We liggen op dit moment in Porto, in Alfurada Vila Nova de Gaia, een wijk waar het leven nog heel authentiek is.
We hebben besloten om even een rust periode in te lassen.
Ik ( Marlene ) heb even genoeg van de swell.

We hebben Porto op de fiets verkend, een treintocht langs de Douro gemaakt en tijdens de regenbuien van gisteren DVD's gekeken.
Vanmiddag heeft Dik van de "Bandos" Marlene manouveerles gegeven. Heel positief hoe andere zeilers meedenken.
Dinsdag komen Ellen en Klaas voor een week aan boord.
Het is de bedoeling dat Jacques en Klaas de boot naar Cascais varen. Ellen en ik gaan over land en wat cultuur opdoen in Coimbra en Sintra, 's avonds wachten wij de jongens op in : Figueira de Foz, Nazare en Cascais.

Gezellig, we hebben er zin in!

• 24 September 2012 - 21:23

Henk Den Boer:

En dat is toch ook een prima invulling van zo'n week, er moet toch niks. Veel plezier met z'n 4-ren, vier-ze.

lieve groeten,
    Henk en Edith

• 25 September 2012 - 08:44

Lydia:

Hallo Jacques en Marlene,

Zit er allemaal weer fantastisch uit zeg, erg leuk en mooi om te zien! Wat hebben jullie nu een heerlijk relaxt leventje zo, (buiten de "kleine"probleempjes). Hier is het echt herfst regen harde wind bah.
    Dus ook wij zijn de wind weleens zat. Ik begrijp uit jullie reisverhaal dat er geen week nederland komt, geen lunch afspraak, iets wat ver om te zeggen kom wel naar jullie om te lunchen. Nou geniet lekker fijne week met Klaas en Ellen.

Groetjes Cor & Lydia

• 25 September 2012 - 08:44

Lydia:

Hallo Jacques en Marlene,

Groetjes Cor & Lydia

• 02 Oktober 2012 - 07:53

Brigitte:

Liebe Marlene
    da ich morgen nicht im Büro bin, will ich dir heute schon mal meine Geburtstagsgrüße zukommen lassen. Ich hoffe, es geht euch weiterhin gut und ihr genießt die Zeit in Portugal.
    Alles Liebe
    deine Brigitte

• 04 Oktober 2012 - 10:56

Riny En Monique:

Hoi Marlène, vanuit ons gigantisch optrekje willen wij je feliciteren met je verjaardag. We wensen je samen met Jacques een fijne dag. We hopen dat alles naar wens verloopt en dat we je gauw weer in levende lijven te zien.

xxx dikke kussen Riny en Monique