Algarve - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Jacques en Marlene Kooi - WaarBenJij.nu Algarve - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Jacques en Marlene Kooi - WaarBenJij.nu

Algarve

Blijf op de hoogte en volg Jacques en Marlene

10 Oktober 2012 | Portugal, Lagos

Gisterenavond zijn we aangekomen in Lagos via Oeiras, Sesimbra en Sines.
Het is de bedoeling dat wij vanmiddag om 15.30 het vliegtuig halen naar Nederland om een bezoek te brengen aan mijn moeder, die vanwege slikproblemen achteruit gaat.
Vanwege dikke mist zijn we een dag later dan gepland aangekomen in Lagos en net 5 minuten na sluitingstijd van de receptie van de Marine. Dat was "mopperen"want wij hadden een trein gepland om 09.00 vanochtend naar Lissabon. Dat is dus niet gelukt, want om 08.30 (na een nacht aan de meldsteiger)hebben we de boot pas in de Marina kunnen leggen.
Op dit moment zitten we in de bus , die om 14.00 in Lissabon aankomt. Met wat geluk moeten we het vliegtuig kunnen halen, zoniet dan wordt het waarschijnlijk een nachtje Lissabon.
De Express bussen hebben hier internet zodat het makkelijk is om even een berichtje te plaatsen. Mist foto's volgen nog.

De tocht naar Lagos was erg mistig tot aan Cape St Vincent( 60 mijl), de Cape om en......zon, wind en een normale zee. Geen swell!
De kust ziet er prachtig uit.
Voorlopig gaan we hier de kust en plaatjes zoals Portimao, Faro, etc, verkennen.

• 10 Oktober 2012 - 21:02

Bart:

Ik had jullie verplaatsing gisteren reeds gezien.
    T'is best werken zo'n vaarvakantie! Maar wel heel mooi.
    Sterkte voor de komende week !
    Hartelijke groeten van Bart uit (nog een weekje) La Rochefoucauld en Josien van thuis.